"Hemma"

Nu är jag och resten av kören "hemma" på vandrarhemmet igen. Vi har varit iväg på en tur till Prater, en nöjespark i Wien. Vi sprang runt där mellan alla karuseller. Fast spökhuset "Jack the ripper" vågade jag mig inte på, så jag satt utanför och väntade. Jag tar lite avstånd till spökhus sen Gasten på Liseberg. Haha!

Nu är jag lagom trött i benen, så jag ska vila upp mig till imorgon. Vi ska upp tidigt imorgon, göra oss i ordning och äta frukost. Sen bär det iväg till en kyrka där vi ska vara med i en gudstjänst och sjunga. Det var så roligt i ungern. Där hade guiden ordnat med radioreklam och reklam i tidningar, så det kom lite folk dit :)

Nej, nu ger jag upp, är väldigt trött nu. Ha det bra, så hörs vi :)

Kommentarer
Postat av: molly

snälla har du lust att kolla min blogg för jag är tre siffror ifrån mitt rekord:D<3



tack i förhand<3:D

förresten har du bloglovin isf kan vi följa varandra kanske?:D<3

2010-08-10 @ 19:04:23
URL: http://mollyhejsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback