Utekväll

Nu har vi varit ute, inte på krogen, men ute, haha. Imorgon ska vi ut på krogen i alla fall!

Men först var vi på bio, "Flickan från ovan". Jag har inte läst boken, men den var riktigt bra! Effekterna var bra gjorda och handlingen var bra. Jag brukar faktiskt läsa böckerna innan filmerna, så jag kanske ska prova att läsa den efter filmen nu.

Nu ska vi kolla på True blood, missade avsnittet eftersom vi satt ute i ett vindskydd i gropen och hade det trevligt med Ullis, Gabbe, Carro mf. Sen ska vi sova, får se vad som händer imorgon :)

Ha det bra! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: marre

Haha, ja det är kul. Många brukar bli så "upprörda" när man häver ur sig något de inte kan svara på! :D



Jag har en del favoritcitat, mest från filmen "Tomten är far till alla barnen" eller "Ace Ventura" eller gärna "Dum & Dummare".. hehe!



Igår var jag i Lindesberg och såg filmen "The decent".. fyfåglarna vad jag skrek!! Hemska film...



2010-04-08 @ 08:46:08
URL: http://maaarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback