Grillning och choklad i solen!





Åkte skidor på förmiddagen, sen går det knappt att åka för det är så vart så snön smälter. Det blir bara massa slakhögar i alla backar. Det är tur att det fryser på nätterna, annars har vi nog ingen snö kvar i slutet av veckan.

Vi grillade korv till lunch. Egentligen äter jag inte korv, men jag var så hungrig så jag åt några ändå. Sen satt jag i solen och drack varm choklad och bara njöt! :)

Till middag ska vi äta Tacos!! Jag älskar det, skulle kunna leva på det resten av livet. Man kan ju göra nästan vad som helst med tacos, fisk, kyckling, olika grönsaker, frukter... Ja ni fattar:)

Nu ska jag nog spela något spel jag har på datorn, det var ett bra tag sen jag satt vid den bärbara.

Ha det gött!

Kommentarer
Postat av: Madde

Mums, vilken ljuvlig dag du haft då :)

2010-04-12 @ 21:11:03
Postat av: Emma

Underbart att grilla! Och varm choklad är ju supergott utomhus på vintern :) VArt bor du? Tänkte att det verkar ju vara rätt mycket snö fortfarande ;P Jag bor i norrbotten och vi har mindre snö, haha :)

2010-04-14 @ 20:24:24
URL: http://nyymaan.blogg.se/
Postat av: Emma

Underbart att grilla! Och varm choklad är ju supergott utomhus på vintern :) VArt bor du? Tänkte att det verkar ju vara rätt mycket snö fortfarande ;P Jag bor i norrbotten och vi har mindre snö, haha :)

2010-04-14 @ 20:24:39
URL: http://nyymaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback