Glad påsk!

Det luktar gott här hemm! Mamma står i köket och förbereder påskmaten, mm vad gott det ska bli! :) Jag kom precis hem nu, har spelat teater för konfirmanderna. Jag fick berätta om mitt liv, för jag var Paoulus i bibeln. Haha jag var nog inte direkt jättebra, men jag fick fram det som skulle sägas :) Jag har onödigt ont i nacken, nackspärr tror jag. Hoppas det går över, för ikväll ska jag på fest! :) Men jag måste komma hem i tid, annars orkar jag inte upp imorgon. Så jag skriver det här om ni ser mig på stan runt två-tiden så kan ni skicka hem mig ;) Nu ska jag städa ännu mer, annars får inte Madde komma på måndag ;) Men det ser vell bättre ut nu va mamma ? :) Ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: MAMMAN

jA DET SER MKT BÄTTRE UT, MEEEEN DET ÄR INTE KLART ÄN :)

2010-04-03 @ 19:04:36
Postat av: Jocke

Vad vet du om det ? Du har ju inte ens kommit upp och kollat ;)

2010-04-03 @ 19:06:40
URL: http://jockeahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback