Provvecka | | Torsdag

Jag är slutkörd.

Jag är död.

Jag är fullproppad av information.

Jag har provvecka.



Ja, jag har provvecka. Tänk er att ha fem prov på fem dagar, ganska lindrigt egentligen, men inte när man har prov på halva matte C. I tisdags plugade jag Biologi. Tre muggar kaffe och fem timmar senare gav jag upp. Men jag vågade knappt lägga huvudet på sidan i sängen för jag trodde att hjäärnan skulle rinna ut, den kändes helt flytande.

Efter provet kändes det som om någon hade kramat om mitt huvud, ungefär som en tvättsvam till en bil. Men idag så hade jag matteprov. Det gick åt h-vete. Jag fattade ingenting, eller jo, lite, men det var inte mycket. Jag kommer med 110% chans att få ig på provet, men jag får plugga på till omprovet.

Imorgon är det kemiprov, hoppas det går bättre, ska hem och plugga som satan efter skolan. Men först ska jag till stan och fika med Cajsa, ska bli trevligt. :)

Så om ni tycker att jag är otrevlig så är det för att jag inte tänker mig för, eftersom jag knappt kan tänka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback