I skolan

Sitter här med Lina i skolan. Hon var sugen på ett nytt inlägg på min blogg, så nu ska det bli ett också :)

Vi väntar båda på att vi ska ha utvecklingssamtal. Själv är jag hungrig och fryser, får se om jag kan tigga till mig att jag och mamma ska äta mat på stan sen :) Jag fryser också, men jag orkar inte hämta jackan som är på andra sidan av korridoren, två meter bort :P

Vad ska jag skriva om mer då? Hmm, ge förslag nu Lina ;)

Blä, snart är det provvecka, det är måndag idag, och den böjrar på onsdag, döda mig! Eller tyck i alla fall lite synd om mig. Jag har prov på halva matte C, och jag kan 1/4 av hälften, 1/8 alltså. Måste plugga som en dåre när jag kommer hem, om jag hinner, för 18.00 har jag kör, sen är jag trött. Men jag måste, får dricka kaffe och vara vaken hela natten...

Men det är bara ett prov, sen har vi prov i kemi, biologi, fysik och engelska också. Engelskan kan man inte plugga till, men ändå. Hoppas det går bra i alla fall, nästa provvecka måste jag börja plugga till i tid! Påminn mig!

Kul, en timme kvar till samtalet, får hitta på något så länge.. ;P


Kommentarer
Postat av: Lina

Härligt med ett inlägg Jocke! :)

Vill inte heller ha provvecka.. och nu är det bara typ 13 timmar kvar till vårat första prov!! Usch!!!

2009-10-13 @ 22:58:50
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Jocke

Ja usch, blä för provvecka!

2009-10-15 @ 15:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback