Tv

Jag har upptäckt att alla tv-kanaler har reklam samtidigt, eller så är det tvshop på tre-fyra kanaler. Jag försökte plogga lite matte idag, gick inte så bra när man har ont i huvudet. Men jag har bestämt mig för att jag ska till skolan imorrn i alla fall :) så då får ni dras med mig igen Justja, jag var hungrig och skulle försöka komma på någon ny maträtt, så jag blandade massa kryddor och grejer till quornbitar och stekte, det såg ut som kattmat och smakade inte så speciellt gott, men jag blev mätt och det smakade bättre än skolmaten :) Nu ska jag fortsätta med mitt tvtittande ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hoppas du mår bättre nu Jocke! Tycker det är dags att komma tillbaka till skolan nu ;)

2009-11-11 @ 19:01:48
URL: http://liteomlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback