Oj oj

På begäran av flera så börjar jag skriva igen, har haft fullt upp/gått in i väggen efter provveckan ;)

Provveckan är över!! :D Men det är också lovet :(

Jag fick IG på matteprovet, men jag får göra kursprov till jul, då ska jag allt visa vad jag går för!

Lovet började med en välbehövd klassfest :) Elin hade fixat lokal och vi hade skitkul! Men vi måste hålla på längre nästa gång, det räckte inte med fem timmar ;) Vi dansade, spelade spel, lyssnade på musik. Det slutade med att Gustav, August och Jonas hoppade höjdhopp i kalsonger, haha!

På lovet sov jag, tog det lugnt, träffade kompisar och så :) På torsdagen var jag på "This is it". Riktigt bra film, jag förstår inte varför den har fått så dåliga recensioner, den förmedlade ju vad den skulle. Det är bra musik, maffiga framträdanden. Synd att det inte blev av bara, att han dog innan då :(

Jag har åter fått upp hoppet om livet ;) Jag har tyckt att allt är pest och pina, men nu efter lovet har jag lugnat ner mig och fått lite ro... hmm.. vad djup jag lät där. Men jag mår bättre nu och är gladare :)

Nej, nu måste jag verkligen sova om jag ska orka dra mig upp imorrn. Blir det kaffe på bussen imorrn Elin ? :)

Hej hopp, sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback