Hoppsan

1 månad, 1 MÅNAD!

Så länge sen var det som jag skrev här. Man har ju fullt upp med skola, vänner och allt annat. Men men, jag får bli bättre!

Jag har precis avklarat ännu en provvecka, den var ganska jobbig. Så nu är jag helt slut i huvudet igen.

Sitter här i skolan, fick tillbaka matteprovet precis. Jag fick VG, helt nöjd är jag! Jag trodde faktiskt inte att jag skulle få det. Men jag lär säga att mattelärarna har jobbat mpå ordentligt. Nu fick vi tillbaka provet en vecka senare, annars brukar det handla om veckor.
På idrottsprovet gick det också bra. Något mer prov har jag inte fått reda på, så nu ska vi i klassen tjata på lärarna så vi får reda på hur det gick.

Det är ganska soft idag ändå, vi slutar 13.05, härligt härligt! :)

Jag ska börja skriva mer här nu! :)

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback