Trött igen

Nu sitter jag här och är trött igen, måste nog gå till sängs tidigt idag. Skolan börjar på torsdag, och då MÅSTE jag vara pigg! Annars går det åt skogen.

Jag har ett nyårslöfte, fast jag har redan brutit det, men imorgon börjar det gälla. Jag får bara äta godis och dricka läsk på lördagar, men jag måste inte göra det bara för att det är lördag. Jag Jag ska börja röra på mig mer också. Så snart får ni se den nya Jocke ! :D

Jag hade lite tråkigt idag, så å drog jag fram kameran och hade lite skoj i alla fall. Här är resultaten:
Dom kanske inte blev så jättebra, men det var ett bra tidsfördriv.

Jag orkade inte skriva igår kväll, sorry, men jag var så trött. Jag har vänt på dygnet totalt! Slut på det nu också!

Imorgon vill jag hitta på något, det är bara att höra av sig! :)

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback