Sovmorgon?

Idag hade jag sovmorgon. Jag började inte för ens 10.35, ändå var jag uppe halv nio, åt frukost och gick ut med hundarna. Väldigt skön ändå, fin morgon, lite snöande och sen hälsade jag på Mormor och Morfar. Mormor fyllde år igår, så GRATTIS!! :D Fast dom har ingen dator, så hon ser det inte, men det är tanken som räknas, haha.

Imorse skulle jag ta fem i tio bussen till stan och Gabriella skulle också göra det, men hon kom aldrig. Jag skickade sms och frågade vart hon var, men sen dog min mobil. Hur kan det stå att man har 0% batteri kvar? Borde inte mobilen vara avstängd då? Min mobil är ju lite konstig.

Jag slutar 14.55 idag, så om ni inte har något för er, så kan ni gärna ringa!

Ha det bra!

Adios!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, jo min mobil brukar också stå på 0% :D Om det är 0 borde man ju tycka att den ska stängas av :D

2009-01-21 @ 09:28:48
URL: http://waai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback