Haha

Är man bra trött när man skriver, "köpte en snygg ring till örat imorrn.." när man menar igår? xD
Ska snart över till jones och äta mat, Marianne har fyllt år. Hoppas det blir tacos, så gott!

Igår var jag med Gabriella, vi gick ungefär till Strömsbro och träffade Carolina, hundarna var lagom trötta på oss då. sen åkte vi in till stan och träffade Björn, Senare träffade vi Dawa, Jesper, Carl, Gustav och Mazzarolo, kommer inte ihåg om det var någon mer. Sen orkade inte jag gå hem så tidigt, så jag sov hos Gabriella. Vi somnade vell runt 3 och vaknade 13.00 xD lagom trötta ändå. Sen åt vi frukost och åkte till stan. Jag köpte busskort , vi hämtade Gabbes "lagade" mobil, sen solade vi. Hur skönt var inte de?!

jaja, nog om mig nu:P

Ha en trevlig helg!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback