1 Januari 2009

Nytt år, nya möjligheter

Hade en trevlig nyårsafton igår. Var med Björn, vi åt på Hillerian och smällde lite smällare. Efter det så åkte vi ner till Strömsbro och firade tolvslaget med bland annat min familj.

De från kanada har kommit nu. Jag tror att jag kanske har nämt dem förr, men jag är inte säker. Det är i alla fall ett kanadensiskt lag som spelar mot det hockeylag som min lillebror spelar i. Så nu har vi två kanadensare inneboende i en natt till. Dom heter Eli [ilaj] och Jake. Dom är schyssta fast jag har inte träffat dom så mycket. Det var lite roligt, dom hade inte sett en osthyvel föräns nu. Så de ska få en varsin nu, haha. Fast de åker imorgon. Tycker att de hade kunnat stanna lite längre.

Gott nytt år förresten!
Nu är det bara 6½ månad kvar till Taizé! Jippie! :D

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback