Gott nytt år!

Nu börjar snart ett nytt år, med nya händelser, nya löften som ska brytas och massa roliga grejer.

Om man ska sammanställa 2009 så har det varit ett bra år, sommarlovet var riktigt kul, massor av roliga fester, jag åkte till Taizé med roliga personer och jag hade riktigt kul, även om jag lyckades bli sjuk där nere i Frankrike. Men men, jag hade kul ändå :)

Klassen splittrades ju, men nu har man hamnat i en ännu bättre klass, tycker jag i alla fall, vi har gått igenom två jobbiga provveckor, roliga citat, och man ska inte glömma Garpenberg. Där hade vi allt kul, med allt från Bumbi till vinprovning i lillstugan ;) haha!

Men nu tar det slut, så jag får hoppas att det nya äret blir minst lika kul!

Jag önskar alla er ett gott nytt år! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Bumbi<3 ;D haha! "bumbibärs spriten den magiska skiten..." haha, ja vilka minnen.

2010-01-04 @ 02:04:03
URL: http://liteomlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback