Snart gott nytt

Dagen började med att jag och mamma gick ut med hundarna. Vi gick runt Hille kyrka, fint väder med sol och allt. Så tände vi ett ljus på graven och önskade alla ett gott nytt år. En liten tradition.

Sen var jag och hämtade min bärbara DVD. Jag sålde jultidningar i år, lät i princip katalogen ligga framme när lillebror fyllde år, och jag fick över 1000 spänn, och en bärbar DVD, helt nice. Vi handlade och åt Tacos på kvällningen. Just nu sitter jag och kollar på Desperate Housewifes. Hur kul är inte den serien. Jag köpte första säsongen till familjen, men det blir säkert bara jag som kollar på den. Dom är ju så roliga och knäppa i serien.

Imorgon kommer Björn hit, och två kanadensare. Kanadenserna ska bo här i två nätter, får se om de pratar engelska eller franska, man pratar tydligen franska i kanada också. Jag ska fira nyår med Björn, Elaine kanske också kommer. Då kommer björn att sprängas. Haha, det är bara vi tre som fattar.

Imorgon slutar Rix FM att sändas här med. Hur tråkigt blir inte det! jag blir så arg på sånt! Jag menar, hur stort är inte Gävle och Sandviken tillsammans? Varför slutar man sända det här då? Titti i rix morgonzoo sa själv att hon, roger och ljudteknikern själva är från Gävle. Nä usch vad less jag blir. Mix megapol kan ju glömma att jag tänker lyssna på deras kanal. tycker inte om den :P ;) Rix ska det vara! det eller inget. Istället för Rix så ska det komma någon kanal som heter rockklassiker. MEN HALLÅ?! ingen vill lyssna på gamla rocklåtar. De kan ta sig någonstans.

Nä nu går jag och lägger mig!

Hoppas ni får ett gott nytt år :)

God natt

Adios

Kommentarer
Postat av: gabriella

DH :D ja gör dig mer än gärna sällskap ((:

2009-01-05 @ 01:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback