Julstädning

Precis klar med julstädningen då, blev "tvingad" till att göra det, jag hade datorförbud tills jag städade klart. Så då måste man ju rappa på, annars får jag mamma efter mig. Pappa skulle nog inte bry sig så mycket.

Idag var jag till Valbo köpcentrum med mamma, vi julhandlade lite. Bland annat köpte vi julklappar till hundarna, och en julklapp till hundarnas kompis. Det blev mest godis, men en och annan leksak också. Jag träffade Elaine också, så NU har jag träffat Elaines pappa för första gången. Elaines lillasyster var också med, första gången jag träffade henne med. För några månader sen visste jag inte ens om att Elaine hade en syster, fast jag till och med gick på dagis med Elaine. Men nu har jag träffat alla i hennes familj, förutom hennes hästar.

Precis när jag och mamma skulle gå in på Djurkompaniet så ringer Alexandra
Alexandra: Vad fan gör du?
Jag(funderar om hon ser mig): Va?
Alexandra: Ja?
Jag: Är med mamma i Valbo.
Alexandra: Jag ska äta på Waynes med dig!
Jag: Jaha?
Alexandra: Ja
Jag:  Okej, jag ringer när vi är klara, så kommer jag ner till stan.

Jag var bara lite lagomt chockad, väntade mig inte de, Alexandra fick nog sig ett gott skratt när hon la på. Hon lät som om hon alltid sa så när hon ringer. Lite småroligt.

Sen kom jag hem och städade. tog ungefär två timmar. Sen fick jag ett sms av Ulrika, hon undrade om vi skulle dra ihop ett gäng av de "gamla" och kolla på film. Hoppas det blir av. Får se hur det blir, men det blir nog roligt om det blir så.

Ni får hålla tummarna för att min blogg blir bättre!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback